hiss/diss

YouTube covers. Älskar dom! Det är hur kul som helst att titta hur andra sjunger och man får massa inspiration :)
Kebabrulle! Har ni också insett hur gott det är? för det har jag nu :) ny favvo
Förlovningstrenden. Folk kanske inte håller med mig i det här men so what? min blogg, mina åsikter. Det känns verkligen som att ALLA förlovar sig. Har folk glömt bort vad förlovning är? att man ska gifta sig inom ett år typ?
men ska alla dom här 15 åringarna gifta sig eller? knappast! sen beror det liksom på situationen men är det inte sorgligt att en 18 åring kan ha varit förlovad 2 gånger? det har fan blivit en trend. måste man bevisa sin kärlek genom att förlova sig?

Skolmaten i min skola. Är det bara min skola maten smakar skit? visserligen inte varje dag men ofta. liksom vad är det för lunch att äta typ tomatpuré? ja fråga sig det. i min skola lyckas allt smakar annorlunda och äckligt.

Kommentarer
Postat av: andreas

Men sara, att förlova sig är nu för tiden ett bevis på att man älskar någon. Och nej, ofta det innebär att man ska gifta sig inom ett år? Du kan vara förlovad i 4 år innan man gifter sig, tänk på det också ;)

2009-09-15 @ 19:30:45
URL: http://mittnamnarante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0