tumba centrum

hejsan bloggen! gud vad länge sen, haha det kliar fan i fingrarna nu :D
har jag blivit besatt av bloggen? haha nej då. men de bli ju liksom som en vana.
iallafall så kom jag nyss hem från tumba typ, var på Tumba Centrums tjejkväll där det var rea på typ alla affärer! :)
slösade ganska mkt pengar men kom ju inte hem med nåt speciellt, två par tights, ett från b young och ett från hm, strumpbyxor från lindex ;)
köpte också en ny näspiercing eftersom diamanten åkte av och en läppkula, kul att jag nu inte hittar min stav? aja.
har ju inte hunnit blogga för efter jag slutat (17.00) åkte jag hem till Bella och käkade korv och mos :) haha dom är så söta, dom hade liksom redan käkat och dom hade kvar mat på bordet åt mig, gullungar. sen åkte ju jag bella emelie och kim till tumba så har inte riktigt haft tillgång till data innan!
pallar inte riktig lägga upp bilder på mina inköp, ni alla vet nog hur svarta tights ser ut? haha.
ni får nog se på någon outfit :)
vi hörs nog senare, alla dagar kan ju inte vara bästa uppdateringen, tkr jag är ganska bra på att uppdatera annars, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0