på jakt efter förlovningsringsar?

fan va dååålig jag e! är hemma nu :P
åkte ju som sagt och fika med ante, trevligt.
sen så hade vi inget att göra innan bussen kom så vi gick in i en smycke affär för jag ville kolla på ringar.
då tar tanten ut massa förlovningsringar och förklarar vad det va för guld och så vidare :P sen så var vi typ tvugna och prova ringarna och så vidare och ante typ ställde massa frågor om ringarna? haha
haha va typ rädd att hon skulle typ ta fingermått och grejer haha
sen så sa vi typ aa vi återkommer :P då tog ante emot broschyrer av henne och så haha och vi ska nu återkomma med dom ringarna vi gillar och så ska hon berätta vad dom kostar.. hahah
nu vet jag iaf hur det känns att förlova sig ;)
efter det mötte jag bella och hon shoppade lite kläder och sen åkte vi till tobbe, har suttit där i typ två timmar så nu kändes det som jag behövde mat!
ikväll leker jag antingen med ellen och ante eller lodar hemma men ska iaf först kolla på idol! :)
blir man inte lite sugen på att gifta sig? haha :)

ante friiiiia dååååååå :( haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0