mår bättre

hej bloggen! mår bättre nu, men är inte på topp.
jag va kvar i skolan hela dagen för jag mådde ju bättre sen :) men va inte me på GYMPAN..

så när jag kollade på alla så satte jag mig ner på gräset utan att fatta att det va blött så hade fetaste fläcken på arslet sen, fick låna nathas mjukisar så länge som mina torkade men dom va lite för små så det va ju inte det skönaste :P

efter skolan åkte jag till Bella eftersom hon har varit på sjukan idag så ikväll ska vi kolla på Idol. :D
älskar det i början när dom ska sjunga så dåligt.. :D

ska nog käka här också :)

vi hörs senare ikväll! puss!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Gympan heter det

2009-09-08 @ 15:51:24
URL: http://mittnamnarante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0