ledig idag :D

godmorgon!

jag är visst ledig idag :)
skulle börja nio idag men tanja gav mig den brillianta idén att gå på deras lektion istället som började 1, och nu har jag henne att tacka hur mkt som helst!
för vid tjogo i nio fick jag sms av min min studiehandledare att läraren jag skulle ha är sjuk så vi är lediga! och fattar ni, hade jag gått på in riktiga lektion hade jag redan suttit på tåget då! tur jag har i livet :)
men tycker synd om resten av bunten så var uppe och hoppade vid den tiden..
kunde inte somna om sen efter all sms så är uppe endå, lika bra det så man somnar ikväll.
lyssnar just nu på denna låt, tkr det är bra.
brukar inte tycka om amy diamond så mycket annars. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0