har jag skitit i bloggen?

fan va tråkig jag har blivit.. haha
erkänner det iallafall :)
nej men vafan, känns som jag aldrig är hemma men jag försöker skriva alla tilfällen jag har, men då blir det bara så tråkigt för att då hinner jag inte tänka på nåt kul att säga så jag bara skriver om vad jag gör, och ärligt, hur mkt bryr ni er? haha :)
jag kom nyss iaf hem från bella, ska kolla lite på hells kitchen, är ju säsongstart :)
imorgon är jag ledig, tur det! håller på att bli sjuk och det har jag fanimej inte tid med den här helgen, party både hos lollan och bella, tur att jag fixa så det inte blev samma dag iaf, det hade ju blivit lite jobbigt..
men jag lovar, ska skriva mer ikväll! nu ska jag läsa lite bloggar..

(av någon dum anledning så får jag inga tomma rader mellan mina texter så dom kommer som en bunt, gillar det inte.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0