gud najt :)

är nyduschad och mätt, ligger i sängen under mitt varma täcke och smsar med ante :) ska lägga in lite nya låtar till iPoden och sen lägga mig och kolla på tila tequila, love it
har planerat lite inför helgen eftersom både louise och bella fyller år, typiskt va? :P
men det löser sig! sara supa hela helgen, wiiie..
skola imorgon 8 - 17 jejjej!
åh orkar verkligen inte, vi ska öva på låten också och den passar inte mig nånstan :)
aja, godnatt på er sötnosar :)
ska försöka säga nåt på morgonen iaf :D

Kommentarer
Postat av: Josephine

För första gången i mitt liv har jag klarat mig in i en tävling! Jag är superdupermegaglad! Men eftersom det är veckans blogg det handlar om så undrar jag ifall du skulle vilja rösta på mig!? :D



Jag är nr 6 och kommer länka till alla er som röstat på mig när tävlingen är helt slut! :D



Vore jätte snällt! :)



http://matildaarosqvist.blogg.se/2009/september/borja-rosta.html

2009-09-07 @ 08:46:38
URL: http://jsabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0