Gästbloggar!

Hallå ! :)
Ska gästblogga lite åt sara, så ni alla vet att hon lever. För hon skrev ingenting på morgonen när hon vakna ! Dumma sara, visst ?! haha. Sen så har vi klantiga sara också. För jag sitter på en bänk och röker, så står sara en bit bort för och ropar att jag måste komma. Så när jag kommer ber hon mig att följa med henne och hämta hennes saker. Så då har hon glömt sina saker i ett klassrum ? Men snälla sara ! Herregud ! Haha, ajuste ni kanske undrar vem jag är ! haha. Jag heter Andreas och jag är det bästa sara vet i hennes liv. Jag är som hennes hjärta. Som får henne att leva ! (a) ååh, hon är ju bara för gullig när hon säger sånt till mig ! :) (hon har det, men hon förnekar det bara! ifall hon skulle skriva något sånt sen, så då vet ni! ) Men nu ska jag göra mig klar för sedan en gång till krysset och sola solarium ! :) Så nu vet ni att sara lever, hon går i skolan till 5 idag. Stackars henne ! :)
Juste har en bild till sara här, så tycker jag om att hon inte skriver ett inlägg på morgonen. Så tycker ni säkert också !


DUMMA SARA !

/ Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0