Dag 1: Ante här ! :)

HALLÅ ! :) har ni saknat mig ? Ja det förstod jag .. Det va ju ett tag sen jag gästblogga åt sara. Men nu är jag illa tvungen. Vet ni varför ? ;) Hihi, det vet jag. Och inte ni ! Hoppas ni känner er värdelösa, för det är precis det ni är. För ingen kan ju vara lika bra och bäst på allt som mig? Nej det är klart. Hoppas ni tar åt er, för det här menar jag ! haha. Nej men jag skriver lite åt sara för hennes internet vill inte leva med henne. Och det innebär för er hjärndöda människor som inte kan tänka eller är "puckade" att hennes internet inte fungerar. Och ni som fortfarande är "puckade" och hjärndöda som undrar vad jag menar med "puckade" menas med att, ni människor (dom flesta, fjortisar) spelar puckade och fattar ingenting fast dom gör det. Så irreterande. Hjärndöda människor! Haha. Men gud, jag känner mig lite elak här i saras blogg. Men i min blogg så är jag inte så här elak ! Vad hände med mig? Äh.. Ta åt er bara. För det är menat till er. Och varför jag har som "rubrik" Dag 1: Är för att vi ska se hur många dagar jag gästbloggar ! Men nu kära små töntar, nu ska jag stänga av datorn. Men nu vet ni att sara lever iallfall. Och ja hon är jätte ledsen, så när hon kommer tillbaka ska ni vara SNÄLLA ! Hej hej !

/ Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0