SARA HÄR!!

hejsan alla! OMG har inte bloggat på hur länge som helst! min internet har dött :( men idag har morsan beställt ett nytt modem och så, så snart kommer det på posten och allt blir som vanligt! fyfan vad skönt!

men jag tackar gud för mina små gästbloggare, Ante & Ellen :) hoppas ni gillar dom?
hoppas på sophia också! vill någon gästblogga så är det bara att höra av sig ;)

nu sitter jag iaf på ett hemligt ställe med min kära ante :)
vi hade inget att göra så åkte hit umgicks, men nu ska jag kolla runt på lite bloggat! känns ju jobbigt!

men vi hörs om max en vecka! ska försöka plugga och göra andra saker nu när jag inte har datan.. kanske bra.

puss min älsklingar, do'nt leave me!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0