Erik förstör mitt liv....

Okej! nu är stjärnan i saras blogg tillbaka dvs. Sophia :)
Ante och Ellen är ju sämst på att blogga, vem villl läsa om vem som tar över saras blogg när alla vet att jag är bäst? Saras internet funkar ju fortfarande inte, men vi får hoppas att det löser sig snart så att vi slipper dem där retardsen..

Jahopp.. Just nu sitter jag och kollar på family guy och äter godis.. Får se vad som händer senare, kanske tar en fika med norea eller nått. Trodde att jag va ledig imorgon, men nej nej.. Istället ska jag åka till stan med världens äckligaste lärare Erik, jag orkar verkligen inte! Han är helt seriöst dum i huvet....

Aja tänkte ladda upp en "dagens outfit" bild på sara, som hon inte har visat er :)


älskar hennes kjol, hon passar så bra i den! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0