Sara hissar & dissar

Rabih Jaber! Han är den nya flickidolen! så jävla charmig, söt & med den underbaraste rösten.
Vilken blick och vilket leende <3


Sången. Mina sånglektioner har börjat igen och jag älskar det! det är det bästa jag vet men tyvärr får jag ju bara gå till jul eftersom jag fyller arton :( tur att jag delar lektionerna med världens bästa alva :)

Solarium! Så jävla skönt och ligga där i och steka :) finns ju ett solarium i Rönninge där det kostade 10 kr i kvarten förra veckan så solade 3 gånger, så lite färg fick jag ;)


Tidiga mornar. Asso fan vad jobbigt det har blivit på sistonde. kommer aldrig upp! Kan man inte börja skolan typ 12 varje dag och sluta 15, skulle fan kännas asbra. istället för 8-17?!!?!

Handikappet i Tumba. Fyfan vad jag hatar honom, ni som bor här måste sett han? han tror att han jobbar på ica, fast han inte gör det.. cp.
han kör alltid ut folk från tumba när ica stänger men ica stänger en halvtimme inna centrum. Han har kört ut mig och ante två gånger den här veckan, usch. han ba gå uuuvt vi stängjer nuuuuuu! o pekar på dörren. usch på han haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0