soffpotatis

känns bra att mitt internet inte funkar men mammas gör det. die bitch.
sitter och tittar på ett klipp med kenza och foki nu.

har inte gjort något idag, legat i soffan typ. alva va här ett tag vid tolv för att hon skulle hämta sin väska, men då glömmer hon den väskan hon hade när hon kom! asso hon är ju fan omöjlig

aja kollade  på et program kl. 21. trodde först de var en musik film. det va ju liksom ungdomar som sjöng och så och den va fett bra men sen efter en timme så ba, slut. och ja ba what? så det va ju en serie. men bättre de så får jag ju titta på det varje torsdag 21 gånger till! hehe :)

ska nog till praktiken imorgon, mår bättre.
imorgon vid två ska jag och mamma till stan för att hitta en klänning och boka ljusanläggning till festen. wiie.

hörs sen om mitt internet inte laggar annars hörs vi imorgon! i <3 fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0