Nu är jag trött på det här sara, ryck upp dig!

Helt ärligt så är jag så himla trött på saras bloggtorka, så nu tar jag saken i mina egna händer.. Hoppas hon inte slår mig för att jag har hackat hennes blogg bara.. nej, men jag kan hennes lösenord och ni måste ju tycka att det suger lika mycket som jag att tönten inte skriver någonting nu för tiden!

Jag vet inte exakt vad som händer i saras liv, men lite små saker vet jag i alla fall..
Idag har hon varit på sång, och hennes sångcoach har gett henne låten beautiful disaster - kelly clarkson. Om ni frågar mig så är det en underbart bra låt, så himla fin. Har inte hört sara sjunga den än, men hennes coach tyckte att hon va så duktig så att hon bara va tvungen att ha den. Hon är duktig på att sjunga faktiskt! :)

Sara hade skrivit ett inlägg längre ner där ni skulle rösta fram vilken klänning hon skulle ha på sin 18-års fest och hon bestämde sig för nummer två, min favorit faktiskt, ríktigt snygg! Som ni vet så laggade sidan när hon skulle beställa.. Så hon kunde inte beställa den fören dagen efter och då skulle hon inte få den fören den 27 tror jag att det var. Vet inte hur hon löste de, men usch va irreterande i alla fall!!

Förresten så tror jag att bella ska ha kommit hem nu om allt har gått som de ska, och det får vi verkligen hoppas! lilla nyckelpigan hihi...

Aja, dags att sova om jag ska lyckas bli frisk någon gång!
Natti natti / världens bästa sophia, stjärnan i saras blogg.

aka. stjärnan i saras blogg, den fula tjejen.. och hjärtat symboliserar min kärlek till sara..... elläh!?

Ps. kärlek suger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0