Får väl fortsätta stå i rampljuset då.....

eftersom sara fortfarande inte bloggar av någon konstig anledning. Jag får väl försöka hålla bloggen vid liv i alla fall. Imorgon bitti ska hon åka till vårdcentralen och ta sprutan mot svininfluensan. Tycker lite synd om henne då hon troligtvis kommer få värsta värken i armen, men men.. Sen ska hon till skärholmen och kika lite klänningar skulle jag tro, och sen kommer hon hem till lilla mig ett tag. Ska bli kul med lite sällskap efter att ha suttit inne i nästan en hel vecka..


Men i alla fall... Jag vet att sara är liten sugen på att ha den här klänningen på sin fest, eftersom hon inte hinner få den andra.. Det här är nog min absoluta favorit, tycker att den är så jävla snygg! håller ni inte med?

/ Världens bästa sophia, stjärnan i saras blogg!

hihi

Vad tycker ni? borde hon ha den på sin 18 års fest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0