PHOTOS, JIPPI :)

har fikat än en gång på Kófi :)
tog en smoothie som igår fast idag blåbär istället för hallon :) men hallon va nog godare..
jag och sophia delade på en kladdkaka, äääääää jag SYNDAR! -.-
AJA, life goes on!? :)
skulle gärna sitta och skriva mer men tyvärr!? det hände inget mer :)
förutom att vi insett att sophia (the star in my blogg) är så übersnygg så att hon får vad hon vill av folk. cigg skjuts
you name it :D
haha..
har nyss snackat med ante om allt som stör mig och alla fittor och så vidare så nu känns det bättre :) hatar alla fittor fortfarandre men har allafall fått vräkt ur mig ilkska och pratat med någon som tkr exakt som jag, bättre än inget :)
bara så du vet, du är min pärla bajsen <3

aja, bilder säger mer än tusen ord :)

 

 
Ellen fick en sån cig av någon, någon sorts av cigarr?! :O i donnou.. den va iaf jävligt stark, kändes som jag fick lungcancer bara jag tog ett bloss..
  
Sophia fällde en tår och tyckte det va okej att böja sig ner och torka det på mitt linne!? :O :P


fika :)




BILDER FRÅN TIDIGARE IDAG :)




GOODBYE MY LOVERS :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0