SÖKES EN KOMPIS

ja, ibland så känner jag mig jävligt ensam, speciellt denna veckan. hemsk vecka bara..
i feel so alone,
aja, jag har ett nummer, om du tkr om mig det minsta, smsa miiiggg!!!!!!!!
haha nej, nu gör jag reklam för att hitta en vän.
sorgligt.

jag vakna för en och en halvtimme sen, liksom halv tre!?
nej, skärpning asso.. somar ju inte förens 5 på nätterna.
hoppas på någon händelse så jag måste vakna tidigare, inte för mkt dock.
nån sånghändelse, skulle sitta bra va. :)

undra vad som händer idag, vem vet. kanske skulle en hest sova hos mig och så, vi får se.
annars blir det väl en lång och tråkig dag som vanligt

nog om att tycka synd om mig, skriver väl sen vad som hände elle inte hände :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0