roligt idag

haha nu har denna flicka varit och mött en annan ful flicka och vi såg en snigel, fula tjejen skrek. HAHA

ante skulle ringa hem till mig idag för att han är väldigt oteknisk och behöver hjälp av en sån som mig :)
så hade han ringt fel och någon hade svarat typ
- Hallå det johan
och han ba men roligt sara! haha tyckte jag va jättekul..
fast inte så kul för han ba det lät exakt som du så jag hoppas innerligt att denna johan pratar som en tjej.
eller jag kanske pratar som en man?! :O

haha iallafall så kom jag och sophia hem och i min port snubblar hon på typ dörrmattan?! :D
sjukt kul min iallafall.
sen när hon kommer fram till hissen så trycker hon på hit knappen och precis då öppnas innerdörren och det står en tjej där så hon skiter på sig och skrek, haha jätte kul



nu ska jag städa mitt fina rum. Vi får väl se om de blir någon skillnad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0