mr hemlig

hehe.. bara en som fattar de där ;) hahhahaha

aja, mötte ante idag vid halv sju i tumba, vi hyrde film och köpte mat och gick sen upp, jag diskade och så åt mamma för att hon är så snäll och köper data imorgon.
när vi satt i mitt rum flyttade ante på något bord o typ skrek att det va äckligt och att han inte tänker tollerera mitt skit i rummet blablablablablabla, tvingade mig städa och sortera kläder, ja har 1 miljon kläder, finns bild på mittnamnarante.blogg.se har svårt att släppa taget om dom men han typ tvinga mig, gick väl sådär, fick allafall bort en sopsäck :P

skulle stoppa in en bild på före och efter, men min mobil berkar inte vilja lägga in bilder? :S
vi kolla sen på film SEX DRIVE, ´haha ganska bra faktiskt, min och antes humor om man säger så :P

imorgon åker jag som sagt och köper ipod+data så kanske bloggar jag från den imorgon? :)

aja kolla klockan shit pommes.
tjaaabaloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0