lycklig dag

sorry för min dåliga uppdatering men här kommer det :)
vaknade tidigare än vanligt idag haha, alltså typ 20 över 12, för jag och mamma skulle ut och göra saker :)
ante skicka sms precis när jag vakna att jag skulle ringa, så pratade med honom ett tag :)
sen åkte jag och mamma iväg, först åkte vi till flemingsberg och köpte nagellack, väska, parfym och massa smycken :)

sen drog vi till mediamarkt och leta data, pratade med dom så jobba och så vidare och till slut kom alla överens om att det blir en Apple MacBook. :)

ska köpa till lite grejjer som mikrofon och högtalare men annars är det prima :)
så det blir en riktig musikdator :D
så på söndag åker vi och köper min data, en ipod och en mikro haha :)
snälla lilla mamma som inte ens har pengar :)

jippi!!!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: stoffe

juste där ser du hur snäll din mamma är,

så tänk på det nu sara

2009-06-27 @ 00:59:48
Postat av: sophia

aa, håller med stoffe..

Nu måste du faktiskt börja uppskatta de hon gör för dig!

2009-06-27 @ 16:49:13
Postat av: Anonym

ja ! annars får du smisk av sophia ! Och en smäll av mig, och en snyting av stoffe ! Så passa dig :O

2009-06-29 @ 01:02:26
URL: http://mittnamnarante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0