lite fika och diskussioner :)

åkte med Ellen och Fia och fika som sagt :)
myspys!
vi testade nåt nytt och kolla upp cafén som va öppna längst så hitta vi ett på Östermalmstorg som va öppet till tolv :)
den hette Kófi, väldigt mysigt ställe och väldigt goda saker! så rekomenderar :) kanske lite dyrt men vad kan man förvänta sig? ;D

Jag och sophia drack varsin smoothie och ellen körde på latte och kladdis, haha jag och sophia peta nog i den också ..
vi satt där ett bra tag och diskutera massa, mest invandrare och typ olika åsikter om vad man borde göra med dom? :P haha.. ja men sen åkte vi hemåt :)

imorgon ska nog jag sophia och ellen va hemma hos mig och ha eget litet party typ :)
mina och sophias brukar bli så lyckade :D
h3h3h3h3
men innan det drar jag nog till mölle ett tag :)

SOLIIIG DAAAAAG

 

okej? samma tröja två dagar. men hallååå!? den är snygg.
denna gång matchade jag med mina vita shorts och vita strumpbyxor och såklart...
.. MINA ROSA SKOR!!
Fabulous!

FIK!



nu borde jag nog lägga mig fan....... -.-

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0