hemma

idag har jag bara suttit hemma, mamma gick och hämta Sofia från dagis imorse så hon har varit här och ja, irriterat mig. nej men nej :)
vi käka makaronilåda och pannkakor och sen så tvinga hon oss ut och leka, jag hängde ju på för att få lite sol på mig typ men vårat hus skuggade hela gården typ men ja :)
när vi va ute på gården så ropade min granne på fyran på mig och ja ba aa?
hon ba om det är du som sjunger hela nätterna snälla sluta med det för min man kan itne sova blablabla
och ja ba haha okej :D *pinsamt*
hah men jag visste ju att dom skulle säga de någon dag :)

sen så efter ett tag så kom hon ner och snacka med mig om himmel och jord och typ sen ba förlåt att jag va så otrevlig och skrek på dig och så, men det va bara för att jag såg dig här nere så tänkte säga till och ja ba men de gör inget :P för hon va liksom inte ens otrevlig haha
sen så kom det roliga, hon ba jag har ett cigg paket till dig som ursäkt, och jag tänkte hon måste skämta med mig?
men icke, haha så blev jag ett cigg paket rikare!
man tackar!
att jag visste att min sångröst kunde göra så mkt :D ahahahah :D




imorgon ska jag åka med mamma och köpa smycken och sen leta efter en data, HÖRDE NI DET!? wohoooooooooo!
i love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0