proppmätt

har ju käkat på restaurang idag och åt buffé, man får ju äta hur mkt man vill så hur mkt äte man inte när man har chansen?! åhh.. ska nog aldrig sätta mat i munnen igen.. HAHAHAHAHAH livets skämt! jag inte äta? haha, nästan så man ramlar av stolen haha..

mamma blev iaf asglad för min städning :D tur det, och hon käka halva tårtan nyss haha.. och den va inte liten.
köpte någon ljusskål(?) till henne från in och finn, haha.. hon gillaret :)

asbajsigt att jag inte kan lägga över bilder, damp!
men jag försöker fixa det, ska se om det går med digitalkameran så får jag väl börja använda den istället.. 

nu ska jag nog kolla på nåt på datan, pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0