mia

sitter hos mia just nu :)
innan det så var jag i tumba med kimsalabim och hon köpte tights och jag köpte en navelpiercing eftersom jag tappat kulan förut :) så nu har jag inte så mkt pengar typ 96 kr :( (lesen hest)
eftersom jag imorgon ska på bio så är det ju lite sorgligt men det räcker nog.. hehehehe hemliga vän
ja, när vi kom hit lagade vi mat, hungrig, men nu glaaa
just nu tittar vi lite på tv, vi har kollat på americas best dance crew och nu på gordons kitchen nightmares, i love it men lite tråkigt att det är repris liksom gah!?
men nu till höjdpunkten.. snart börjar mommas boys h3h3h33h3 n00b.
as kul, final, måste ses, :D

nu går jag till tv ciao!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Klaga inte hjärtat, jag har 18,50kr kvar, jag döör!

2009-07-06 @ 22:49:49
URL: http://eveliinas.blogg.se/
Postat av: Sara

hahaha döö du har en miljon på nåt annat konto:D

2009-07-07 @ 01:31:16
URL: http://sarajasmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0