gay :)

jag har som sagt ätit mongoliska, åååh är fortfarande mätt!
konstigt nog läser amanda min blogg, haha.. kul
det va inte meningen att hon skulle läsa det, eller så..men de gjorde väl inget :P
men hon kommentera iaf fint till mitt fina inlägg om henne med massa "dö" "suger" "helvete" och så, hahaha.. men endå :)

Jag Kim och Bella bestämde iaf att vi ska på gay strippklubb när jag fyller 18 :)
hur bra låter inte det haha..
prima!

haha ska man impa på mig så ska man ha på sig dom här
haha asgulligt!

lite gay kanske men, i like gay :)


Kommentarer
Postat av: jonte

man mnåste vara 20 för att komma in på strippklubbar ;) sorry om jag förstörde det roliga :P

2009-08-03 @ 12:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0