förlåt förlåt förlåt

förlåt för mitt lilla avbrott, har varit mycket med ny data ipod mic och så, har varit irriterad på allt och inte fattat nåt, men nu börjar jag liksom get it :)
köpte ju som sagt en mac, HELT annorlunda än en pc, fattade noll, men nu, nu fattar jag! :D
de enda som verkligen suger är ju mac messenger.. dööööö!
aja, just nu ligger jag i sängen och laddar ner massa filmer :) som a walk to remeber, twiligth, hairspray, mamma mia, gamla filmer med mary kate och ashlie olsen (älskar) Bert :D Eva och Adam.
massa annat också :)
fast det går faktiskt ganska jobbigt trögt!? aja jag får väl vänta..
vet inte om det är datan eller internet som är trögt.
aja, idag får vi se vad som händer, smsade fia, har inte träffa henne på ett tag :O men hon svarar inte, sååå vi får väl se :O 

hörs sen, puss ;) 

Kommentarer
Postat av: sophia

eftersom jag inte har någon mobil kanske!!! :'(

2009-07-02 @ 20:26:01
Postat av: Ante

stackars sophia ! Jag tycker synd om dig, !

Bra sara att du kommer igång igen :)

2009-07-03 @ 02:34:09
URL: http://mittnamnarante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0