design :D

kolla min nya design va tycks? :D
har precis ätit middag, haha sent. nyttig middag!
där hör ni, sara och min tjatiga mamma är på gång mot smala tider!

hon har börja köpa frukt och naturell jogurt, för att jag, (ni som känner mig vet) är jogurtmissbrukare, som sagt, jag äter 55550000 lite jogurt per dag, hehe kanske inte riktigt men nästan :o :)

nu har ellen och sophia tjatat länge om va vi ska göra, vad vet jag liksom? 
aja, nåt ska vi väl göra, annars lägger jag mig i sängen med mera astrid lindgren filmer! :D åååh i love, gör inte ni?!
hur kan man inte :O

nu ska jag väl klä på mig.. har fortfarande pyjamas.. haha sorgligt...

jag har bestämt bio på tisdag men en hemlig en :)

haha gissning ? :)

tack till www.jsabeth.blogg.se som gjorde min design :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0