astråkig

min blogg är just nu astråkig jag vet, jag kan inte lägga in bilder så det känns bajs hopplöst liksom, gulliga ni som endå läser min blogg :)
igår gick jag och mötte kim och andra folk på gården framför mig och började dricka, kim blev jätte full typ men hon hade suttit där länge :P så hon började sjunga och så vidare, och vi har bestämt oss att gåpå strippklubb  när jag blir 18, haha. vid 9 gick vi och mötte sophia och hon kom och hade trevligt, jag drack cider och shottade (?) haha
men jag kände mig inte så full men så vips! nåt hände, undra var det var i den där ciggen dom mecka!? :O gah
aja, nej men så vips vingla jag runt världen och spydde i skogen och blev förföljd av nåt cp, men det va en trevlig kväll endå liksom :) när jag kom hem satte jag på lotta på bråkmakargatan och somnade till det, så nu ska jag se på ett annat avsnitt av lotta, mogen jag vet :) 



pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0