Amanda

Vaknade av att Alva skicka sms och fråga om jag visste att Amanda skulle flytta tillbaka till Gävle? Liksom WHATTT?!?!?!?!?!
dö, kände jag då.
nej men extremt ledsen, vad gör vi utan henne? jag vill inte göra nåt utan henne :O
helvete
älskar och sjunga med henne, älskar och se när hon uppträder.
hon är liksom min förebild, jag sa det till henne förut, att jag ville bli som hon, och det vill jag!
hon har lärt mig allt jag kan, och jag kan mycket nu, tack vare henne, hon hjälpte mig med min dröm och har alltid stöttat mig. Det här suger.
i love her.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Men kära lilla underbara Sara, jag vet att de kan kännas tufft men du klarar dig utan mig.. Det lovar jag! Tack för världens finaste ord. Blir otroligt rörd! Ni alla mina sångfåglar får komma upp till Gävle :) Vi ses säkert ikväll! Kraam

2009-07-13 @ 18:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0