åååååååååh!

just nu vill jag lägga mig ner och gråta!
vägde mig nyss, jag fattar inte, jag väger bara mer och mer för varje dag, har aldrig vägt så här mkt i hela mitt liv, just nu ör jag bara så jävla arg, arg på mig själv att jag låter mig göra så här
jag kan inte ens ha på mig mina egna jeans!? jag kan inte köpa stövlar för mina vader är för stora !?!!?!

jag väger dubbelt så mycket som mina kompisar utan att ens överdriva, för jävligt
samtidigt som jag skriver de här sitter ja på min soffa och glor, som hela dagen igår också, inte undra på att jag blir fet.
men jag tycker inte om att promenera själv.
tur bara att det inte syns så bra att jag är så stor som jag väger, vet inte varför men tack gode gud för det.
jag har liksom kollat på BMI och jag är precis över gränsen till fetma, endå gör jag inget!? mamma tjatar, alla tjatar, skolsyster säger att jag ska gå ner typ 20 kg
inte för att jag behöver göra det för någon annan, för mig själv. lyfta upp mitt feta arsle och gå och träna för fan
jag mår ju piss av de här.
så..
nu jävlar, SKÄRPNING!

jag vill på fat camp. (om jag va rik så)


men det är inte synd om mig, det finns folk som har det värre, men jag kände för att ta ut min aggression..

jag behöver hjälp..




Kommentarer
Postat av: Petta

vi kämpar tillsammans, jag kommer till pappa imorn så börjar vi simma o gå eller nåt:)

2009-07-12 @ 20:56:40
URL: http://piecesofpettz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0