hotell och grejjer

det blev ingen lunch, för Bella trodde att dom sälert redan hade ätit :P
så vi gick till tumba och gjorde.. ja ingenting.. slicka klubba haha 
gick typ runt och gick på banken och så.
hon köpte hello kitty strumpor till mig, jippi!
vi lekte att det va våran månadsdag :)


sen gick vi uppåt och mötte på kim och janne  och bella bjöd på lunch? på picasso, gott!
så nu åkte dom till stan, det är ju Kims och Jannes 3 års dag idag så dom fick present av Bella att gå på bio och ut och käka och sen en natt ikväll på ett lyxhotell i stan, jag vet, HON ÄR GALEN!
hehe..undra vad jag får när jag fyller år.. hmm.. HAHA nej det där va ett skämt :)

 
så då ska väl dom lyxa sig där och dricka champagne och grejjer, vi diggar! :)

jaja, ikväll ska jag träffa sophia! underbart, har inte träffat henne mycket på sistonde så we like!
hon kommer nog till mig och myser, vi kanske kan göra nån roligt videoblogg sen!? haha..

aja vi hörs senare så får vi se vad vi hittar på :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0