Sara hissar & dissar

  • Att blogga! Asså jag tycker inte det är viktigt att ha 20 000 läsare för att blogga, det är ju roligt och det är bra att skriva av sig, tänk er hur kul det är att läsa alla inlägg om nått åt?
  • Sjunga! Ja ni som känner mig vet ju att det är något jag älskar att göra, och då tycker jag att jag borde hissa! :)
  • Regniga kvällar. Nu kanske ni tänker ursäkta vi vill ha sol hallå!? men hur mysigt är det inte att ligga i sängen med någon man tycker om och kolla på film  när man hör regnet mot rutan? hur mysigt som helst!
  • Att behöva gå till tvättstugan: Jag hatar tvättstugan! Det är bara så allmänt jobbigt och tråkigt. Att vakna upp på morgonen och veta att man måst pallra sig till tvättstugan suger. Nu är det ju sommar, så vi ska inte ens tala om hur det är på vintern!
  • No money! ja, inte kunna göra det man vill för att man inte har pengar, iförsig så får man ju jobba för dom så jag får skylla mig själv, thaha.. men jag dissar det ändå! men snart får man ju studiebidrag igen :)
  • Gnälliga mammor! som aldrig låter en vara ifred, värsta som finns förfan, håller ni inte med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0