tobbe

det här är min kompis tobias. söt som socker!
så himla mysig och snäll och världens bästa människa ever, min BÄSTIS!
(och bellas)
jag hörde att han blev ledsen över att han inte va med på min blogg, fast jag lagt upp hans musikvideo :)
så nu vill jag göra han glad genom att skriva det här och visa er hans sötnosiga ansikte :) <33333333333333

så jag ville bara säga JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET TOBIAS HOLMQVIST!

puss på dig, hahahahahhahhhahhah


det här är en för att visa min kärlek för honom :)


Kommentarer
Postat av: En som dör av skratt

Hahahahahahahahahhhahahaha skojar du med mig ?! xD hahahaha puddingen xD haha .. man blir grön i ansiktet hahaha fifaaaan!

2009-08-17 @ 01:38:19
Postat av: en till

hahah sara <3 tobbe

2009-08-17 @ 07:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0