The Cheetah Girls, sång och fältning :)

nu är jag hemma.. fan va trött jag är!
som sagt, åkte till unkan och träffa min små pinglor, eller haha den ena är liten men amanda är ju inte det :)

vi kollade på någon disney film som hette The Cheetah Girls. Seg som fan och dom sjöng som några cp skadade bebisar.. haha.. jag och Alva roade oss med indisk dans! :) I like..

men jag kan väl rekomendera filmen till barn under 12 som orkar sitta still haha.
vi sjöng lite i musiken, fast det blev att Alva och Amanda övade mest så det blev inte så mycket sjungande för mig, men det gör inget, kul och lyssna på dom, dom kommer ju endå bli stjärnor! haha ni ska få se :) lägg namnet Alva Heldt på minnet iaf haha :)

det kom ju liksom ingen dit så dom stängde en timme tidigare och vi följde med dom och fälta :) sjöng på vägen så alla trodde nog vi va fulla eller nåt haha.. men så är vi tyvärr födda :)

vi följde Alva hem sen också, stackars liten kan ju inte gå själv hem ! :O haha nejdå.
satte mig på bussen hemåt och nu sitter jag här :)
imorgon blir det nog filmkväll med Sasja och Bella, myspys!


nu ska jag kolla på tv eller sätta på någon film, Pyss!

jag och Alva tänkte uppträda med denna låt, vad tycker ni!? :D
hahaha.. nej men gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0