städa och rensa

beställde ju massa underkläder och så igår så jag känner att jag borde rensa lite i lådorna, haha har liksom jätte fula trosor som bara ligger där, vafan ska dom där o göra!? ;D
sen borde jag plocka in kläder i garderoben också, har ju dom lite överallt.

mitt rum är faktiskt LITE städat nu, men det tror ni nog inte på :)
skulle ni se hur det såg ut annars skulle i förstå.



nej men rensa va det!

ikväll vet jag inte vad som händer, funderar att gå upp till passvägens gård på kräftskiva! men inte tänker jag äta jävlarna..
men vi får se, är as trött har knappt sovit nåt och känner att jag börjar bli sjuk, fan va alla skulle va sjuka idag :O
är ensam hemma, vem vill sova med mig? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0