sara hängde med 95:or :)

kom hem för ett tag sen från salem, gick för att lämna lapp till amanda och käkade där, tänkte att alva kanske skulle komma också så det skulle va trevligt, men inte dök hon upp i första taget och hon har ju inte en telefon heller! :O
så jag satt där och kolla på sommarkrysset med erik och amanda, trevligt det också.
sen så kom ju ungen 2 timmar efter med sina vänner och vi gick till musiken men hon försvann lika fort.
så jag sjöng där lite själv tills amanda kom och skulle låsa ocfick ett utbrott över att Alva inte var kvar för att hon skulle snacka med henne, men när jag kliver på är Alva på bussen och jag får kliva av i centrum med henne för att Amanda skulle kunna ringa och inte för att jag hade så mkt bättre för mig endå så jag hängde med hennes kompisar vid plaskis :)
nu sitter sophia och typ spammar mig på facebook att hon ska komma till mig så vi får väl se om det .. :)


asgullig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0