musikdag & ung08

ja idag åkte jag ju till unkan och skulle ha musikdag, först gick vi på en tipspromenad och man fick inte gå med varann men det sket jag och alva i :)
sen så hade tre av oss lika många rätt och vi hade en utslagsfråga och den visste jag, så jag vann en fet klubba, haha!
efter det sjöng vi lite och åt våfflor.
vid fyra åkte vi in till stan och amanda köpte bland annat en Ipod och så och vi gick och käka på kungshallen, mums.

sen tralla vi ner till kungsan och Ung08, nicenice.
asso fan vad roligt vi hade där ett tag asso.

sen hände det ju nåt så fruktansvärt roligt när jag Alva och Amanda va på väg hem så jag höll på att dö av garv och Amanda höll på att kissa på sig, asso gud, hennes papperspåse gick sönder så ALLA hennes saker va på hela gatan, asso man kan inte förklara hur vi skratta. men kan berätta lite mer om det sen för alva har bilder och hon har inte skrivit i bloggen ikväll så ska ta dom av henne sen när hon lägger upp dom ;)

så nu va de sista dagen för Amanda förän hon försvinner, och lite tårar blev det ju..
GUD, jag kommer sakna henne så mkt så det är sjukt! 
men jag och Alva får åka ner och hälsa på!

vi får väl se om det blir ett till inlägg ikväll, men vi säger väl godnatt! är faktisk ganska tröttis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0