long time no see

halloja!? missed me!?
her i am, jag lever iaf, bra va? haha eller ni vissa kanske inte tycker de? :D men det va ju såååå synd :)

har varit massa knas så har inte bloggat, sen har jag ju varit i finland och så, 

jag blir så förvånad vad mkt folk snackar om ens privat liv, när dom inte har nåt med det och göra, och ännu värre , hittar på saker? whatta fuck liksom?

sen så tror ni väl att jag inte har skrivit, för jag har väl inga vänner :( buhu..
haha så jävla patetiska. ;)

aja, men jag bryr mig inte så mkt, ganska kul faktiskt att man orkar prata om mig, ni kanske saknar mig för mkt att ni inte kan låta bli? :) jävla nötar.

okej, ni har inget med detta att göra men vafan jag kan väl klargöra vissa saker.

1. jag har INTE haft sex med sasja.
2. jag är INTE tillsammans med sasja
4. jag flydde INTE till Finland, hahahah.. de där va nog det roligaste.
5. hör och häpna! jag HAR vänner, hörde ni de! omg
3. bry er inte (: men kul att ni tkr mitt liv är intressant, för ni skulle bara veta ;)

kan lägga in några bilder, hade ju med mig datan i finland och ute förut så kan väl slänga in nåt, sen senare får ni kanske finland bilder.

men jag ska börja röra mig, ska baka muffins med kim(?) vi ska på Tobbes 30 års fest idag så då tänker hon baka haha.. ja dör.
så idag är de fest, i mina bellllie kommer hem idag som tur, as gla :D saknat henne som fan, men vi hörs, och denna gång hörs vi ! :D 






Kommentarer
Postat av: den fula tjejen

HAHAHAHA den fjärde bilden är typ de fulaste jag har sett sara! haha jag går av! HAHAHA

2009-08-01 @ 14:48:57
Postat av: Anonym

Herregud sara..

2009-08-01 @ 23:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0