Jag vakna i tid !

Hallå ! :) Idag för första gången vakna jag och gick upp när klockan ringde ! Så nu har jag gått om tid på mig ! :) Nu sitter jag ocg dricker ett glas nyponsoppa. åh det är så jävla gott på morgonen. Så jag ska bara dricka upp de där glaset sen ska jag ut på en promenad med hunden innan jag drar till skolan så har klarar sig ända tills alex kommer hem vid halv 1. Men vi får se hur det blir med det, har bara 3 lektioner idag, och ändå slutar jag halv 3 ... Så aah. Men vi får se hur jag skriver idag på bloggen. Om jag skriver ikväll, eller skolan.  Ah jag vet inte. Det märker ni ;)


Kommentarer
Postat av: mia

välkommen tillbaka har saknat ditt bloggande .. vi måste ses hjärtat ..

Puss<3

2009-08-28 @ 08:11:52
URL: http://majjamos.blogg.se/
Postat av: dagge

haha

2009-08-28 @ 08:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0