hår & naglar

har klippt mig som ni vet, kort.. eller nej inte så men kortare, jag som skulle spara långt :/
aja, det växer ut.. det va ju så slitet av alla slingor och så.
funderar på att göra nya, vill verkligen det men det är så dyrt! betalade 1300 förra gånger, men gick in i Salong Storvreten och frågade och dom sa 600, så ska nog köra på det nästa gång!

så här blev mitt hår, ni ser säkert ingen skillnad men det är kortare! (det är blött där)

jag va ju med sophia så vi mötte sasja i tumba och vi gick upp till kim senare så fixade hon mina naglar, tycker dom är fina, men det gör inte hon :)
det va ju svårt när det blåste och nagellacken var lite jobbiga och så så det kanske inte blev så jämt men jag tkr hon är duktig endå :)

   

vad tycks? helt okej va ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0