.



jag är halv arab. ja ni läste, det trodde inte alla va? :) aja, min pappa är iallafall marockan!

jag har gröna ögon, fastän min mamma har blåa och min farsa har bruna :)

jag kan vara väldigt långsint. när jag blir riktigt arg eller någon är dum kan jag älta det läääänge..
det kan ju vara jobbigt för då är jag ovän med folk länge, men det kan också vara bra för jag kanske inte förlåter folk hur som helst :)

jag är beroende av mat. helt seriöst, mat är det enda jag typ tänker på, haha mina närmaste vet nog det, jag är ingen godis människa, även om jag kan käka det också ibland men jag skulle hellre käka kebab eller köttfärsås innan godis och chips!

jag har inget självförtroende. jag tycker nog sämre om mig själv än vad folk tror, men jag har lärt mig att stå upp för min själv iallafall :)

jag litar inte på killar. säger en kille att jag är söt eller att han tkr om mig, kommer jag antagligen inte tro på det iallafall.. inte så bra.

jag mår dåligt om jag går ut utan min iPod! ja, asso om jag ska gå helt själv eller sitta på en buss, usch, jag klarar mig inte utan den.. <3

jag kan inte hålla det snyggt i mitt rum. nej jag kan inte, städar jag så kommer det se likadant ut inom en vecka endå! kaos.

jag gråter när jag blir arg. blir jag rasande kommer jag börja asböla!

jag undrar ofta vad folk tycker om mig.. hmm? undra om dom verkigen vill vara med mig?

Kommentarer
Postat av: kiim

glöm inte att du gråter om nån spyr XD

2009-08-29 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0