boring :)

nyss hemkommen, vad har jag gjort?
jag gick ut och handla lite med Bella, sen så gick alla såklart hem som vanligt, roligt folk.

nej men jag hängde med Tobbe, Sasja och Nicke hem till Tobbe, vi satt där och kolla film och så, sen kom Bella och Jonte dit. Bella var hungrig så föjde vi med henne till grillen när hon käka, hon skulle upp tidigt då då gick dom också, jippi?

sajsa och dom höll på och ragga på någon brud eller nåt, gud vet jag?
så han drog till typ södertälje så jag och Tobbe gick ut och promenera, satte oss på asfalten bland myrorna och kolla på bland annat stjärnorna och filosofera genom livet, haha..
nej men det är en go kille det :)

så nu sitter jag här helt ensam i mörkret buhu..
haha, men har ni dött en fråga!?
ni brukar ju kommentera och grejjer, men nehe!'
inte ens anonyma dumma kommentarer får jag.. aja ni gillar mig väl inte :(

haha.. synd :)

fråga mig inte, hitta bara en bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

du klagar mycket du på andra :P folk kanske inte har tid att umgås med dig 24/7 :P?

2009-08-05 @ 11:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0