Bellllaaaaa

Godmorgon, vaknade för typ 25 minuter sen men känner inte att jag alls orkar gå upp!
Bellas familj åkte bort i några timmar så ska väl dit och leka med henne, tänkte äta på Benevento eftersom hon bor precis bakom. Min älskade Penne Pollo liksom.. mmm..

Sen senare är det ju planerat att jag hon och sasja ska kolla på film för jag är ensam hemma, vi får väl se hur det blir med det :)

tråkigt att vakna såhär sent, känner att jag måste duscha och städa rummet, det är helt tomt i garderoben för att alla kläder är någon annanstans, och jag lovar att jag inte har en tom garderob annars..

aja, städa får det bli så nu får jag hoppa upp så jag kommer någonstans idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0