6 och en halvtimmes sömn..

vaknade halv två typ, helt jävla slut!
men ja och bella gick upp endå..
efter ett tag gick vi ner till kim och dom för dom sa att vi skulle komma och fika, vart fan va fikan!?
inte fick vi käka på Tobbe heller, hahahaha

nu ska jag duscha och så, vänta på att mamma kan komma så jag kan få mat!???!?!?!
hon har varit borta 3 nätter av 4 vi varit i sverige, nice fries, men jag sov ju inte hemma alla nätter för jag ville inte sova själv :(
så jag och sasja gick hem till tobbe efter vi mött sophia :) varför pratar jag ens om det? det va länge sen :P
men det är bra att sophia är med i min blogg igen :P

aja, snart ska jag duscha.. sen senare ska jag nog gå och fika hos tobbe, jag har ju typ bjudit in mig själv men endå :)
han hade ju massa tårta igår och ingen åt så nu ska jag äta :)
sen ska vi nattbada, får väl höras sen och se vem som följde med :)

puss på er mina söta, och er också mina haters :) <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0